miercuri, 19 octombrie 2011

With all my love...

Dragul meu,
In ultima vreme fantasmele trecutului au incetat sa ma mai bantuie si am primit , in sfarsit, linistea mult cautata iar pentru asta am sa iti multumesc tie..
Aveam nevoie de zambetul ala al tau strengaresc si de parfumul dulce acrisor ca sa-mi dau seama cat de tare mi-ai lipsit...
Simt caldura iubirii cum imi invadeaza inima si oricat as vrea sa o opresc e prea tarziu acuma..
Cel mai bun lucru al meu esti tu...
M-am temut asa tare de tine , m-am temut de iubirea asta, m-am temut de mine si de ce as fi daca te-as pierde...m-am temut cu inima si mintea...m-am temut din strafundul sufetului meu ...
Unele iubiri sunt inexplicabile...vin...pleaca...se intorc...dispar...se regasesc...raman mereu undeva in sufletul meu...
Imi doresc toata fericirea din lume...
Imi doresc sa fiu fericita...sa fim fericiti...
Imi doresc sa stau cu o ceasca de cafea in mana si sa ma gandesc la tine si sa zambesc pur si simplu...
Imi doresc sa ma iubesti...
Imi doresc sa fi mereu acolo langa mine, chiar si cand nu merit...
Imi doresc sa ma tin in brate si sa ma pupi pe frunte , chiar si cand sunt rea...
Imi doresc sa fiu pentru tine totul ...
Imi doresc sa am numai fericire in viata mea...
Imi doresc sa ne intelegem...
Imi doresc o iubire de neuitat...pentru ca am tanjit prea mult dupa ea si mi-a scapat printre degete..

Un comentariu: