sâmbătă, 23 octombrie 2010

Mai exista optimism intr-o lume mult prea pesimista?

In ultimul timp ma tot uit la televizor si nu reusesc sa dau si eu peste o emisiune calumea de urmarit,o emisiune inteligenta si care nu promoveaza faima negativa sau inteligenta scazuta.Oare nu se mai gasesc si oameni a caror faima sa fie promovata intr-un sens pozitiv,ma refer la oameni adevarati,oameni inteligenti,oameni care chiar merita sa fie adusi intr-o emisiune sau despre care ai ce sa scrii intr-o rubrica de ziar sau revista mondena?Imi este imposibil sa cred ca realitatea este aceasta,prefer sa cred ca oamenii importanti sunt lasati in umbra doar pentru ca lumea s-a indragostit de scandaluri si circ in public.Prefer sa cred ca mai exista si valori in lumea asta si ca intr-o zi oamenii n-or sa mai arate non-valorile ci oamenii cu adevarat puternici care au facut ceva in viata asta sau au schimbat lumea cu ideile lor.
As vrea sa citesc in ziare lucruri reale,sa vad oameni care zambesc nu atatea tragedii si scandaluri.As vrea sa traim cu toti intr-o lume in care fericirea si iubirea sunt pe primele locuri iar mai apoi lucrurile materiale si carierele.As vrea sa aud oamenii cum rad pe strada ca au o viata frumoasa nu oameni fara case ce plang pe la colturi ca nimeni nu se uita la ei.Rautatea oamenilor este de neimaginat pentru mine,vad oamenii cum trec zi de zi pe langa oameni sarmani care intind mana si nimeni nu le arunca nici macar o privire de bani sau mancare nici atata.Eu una nu pot sa trec asa pe strada pe langa oamenii astia si sa nu le dau ceva din putinul meu,mi se pare inuman sa fi atat de rece cu un om mai ales ca viitorul nu se stie ce ne rezerva si maine oricine se poate trezii in locul lor.
Intorcandu-ma putin la ideea mea principala cu faima si non-valorile as vrea sa mai spun doar atat:Faima distruge,creeaza scopuri ca sa scuze mijloacele si te face sa uiti cine esti cu adevarat.
Faima este un drog,o alt fel de dependenta distrugatoare de vieti alaturi de alcool,droguri si tigari.

8 comentarii:

  1. Sunt de acord cu majoritatea lucrurilor spuse, exceptie facand ajutorul cersetorilor. Nu stiu cum sunt in alte orase, dar in localitatea mea, exista destul de multi. Primaria si organizatiile specifice au incercat multe ca sa ii aduca la o viata mai buna. Dar n-au reusit. Stii de ce? Surprinzator, dar chiar ei au refuzat ajutorul. Aceeasi intrebare: de ce?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu m-am referit in nici un caz la oameni care stau pe strada pentru ca asa vor eu am vrut sa ma refer la oamenii care stau asa pentru ca n-am de ales,oamenii care au o reala nevoie de ajutor si nimeni nu ii ajuta pentru ca lumea s-a obisnuit cu ideea ca toti sunt la fel:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu de ce,poate societatea este de vina..poate ei ca s-au obisnuit cu acea viata..ideea este ca uneori nu toti oamenii sunt in genul celor de care mi-ai povestit tu..exista si oameni cum spui tu,sunt o groaza si ai dreptate,unii chiar refuza sa fie ajutati

    RăspundețiȘtergere
  4. Trist, dar adevarat. Ai punctat foarte bine ideea. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. daa...aceasta e lumea cu care ne confruntam zi de zi...

    "Faima distruge,creeaza scopuri ca sa scuze mijloacele si te face sa uiti cine esti cu adevarat." cuvinte de aur)

    RăspundețiȘtergere
  6. :d dap stiu ca nu sunt cuvinte spuse de cineva cu adevarat important dar sper sa fie apreciate chiar daca sunt spuse de mine,o simpla persoana care are un blog si vrea sa atraga atentia asupra unor lucruri cu care ne confruntam zi de zi.iti multumesc pentru apreciere...faptul ca le-ai spus" cuvinte de aur" inseamna mult pentru mine:*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. spun doar ceea ce cred)
    imi place foarte mult sa te citesc, mereu remarci unele aspecte ale vietii pe care unii nu prea le pun in discutii,insa care ne determina fiecare moment trait aici pe pamant)

    p.s. iti multumesc pentru cuvintele tale:*
    iar ce tine de poezii... as citi creatiile tale cu mare placere:)

    Te sarut,
    Maemi

    RăspundețiȘtergere