luni, 19 iulie 2010

Cand ai mai multe defecte decat calitati ar fi cazul sa razi.Apoi spune-mi,nu vezi mai multe calitati decat defecte?

In inima mea (odata sfaramata ) zac sentimente ce nu credeam ca o sa le mai simt vreodata.Nu sunt una din persoanele acelea care isi plang de mila,vreau sa cred ca sunt o persoana puternica si ca pot supravietuii vietii.Sunt si eu adesea coplesita(asemeni altor zeci de mii de oameni) de stadiul acela de negare,stadiul acela in care vrei tu orice ar fi sa iasa ca tine si vrei sa iti impui punctul de vedere.Nu e nimic rau in asta atata timp cat persoanele de langa tine iti dau voie sa te porti intr-un mod atat de tiranic,dar ce se intampla cand dai peste cineva care stie cum sa te citeasca,stie ca nu esti o persoana atat de puternica pe cat vrei sa pari si stie cum sa iti vorbeasca incat sa vezi ca gresesti?Ce se intampla atunci?
In prima faza nu recunosti nimic.Nu ai spune nici intr-o mie de ani cata dreptate are(chiar daca vrei sa o spui).Nu l-ai privii in ochi si ai incerca sa vorbesti cat mai putin doar ca sa nu-si dea seama cat de prost te simti.Te-ai retrage in carapacea ta si ai ramane acolo pana ai simtii ca este ok sa iesi afara si sa simti iar mirosul dulce al florilor.Dupa ce vei incerca totul iti vei da ,insa,seama ca este in zadar.Intr-o buna zi tot trebuie sa infrunti viata nu?Asa ca de ce n-ar fi chiar ziua de azi?Opreste-te din alergat.Opreste-te din negare.Opreste trenul dupa care alergi( sunt doar vise efemere si iluzii menite sa te distruga in el).Opreste-te!Azi este ziua in care trebuie sa te opresti din a fi copil.
Este greu sa renunti la copilarie.Multi oameni nu renunta niciodata la ea.Eu ma consider ,totusi, unul dintre acei oameni care vor pastra mereu copilul care au fost in inima.M-am oprit insa din modul copilaresc in care tratam orice situatie,m-am trezit din superficialitatea in care cazusem.
Nu uitati: viata este ceea ce se intampla atunci cand esti prea preocupat sa iti faci alte planuri ..asa ca n-o lasati sa treaca pe langa voi .Eu am fost o persoana trista,dar tristetea mea era redata intr-un mod stralucit.Acum sunt genul vesel,care traiesti clipa si iubeste.
Eu iubesc ,iubiti si voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu