luni, 19 iulie 2010

Ziua cand am renuntat sa ma mai tem

Lucrurile se schimba de la o zi la alta.Azi poate razi,maine poate plangi.In definitiv asta este frumusetea vietii,nu-i asa?E ca o roata a norocului care se opreste la tine daca trebuie,daca vrea.
Admir curajul oamenilor de a fi puternici atunci cand tot ce vor este sa fie slabi .Iubesc sentimenetele nascute din neinteres.Cati oameni gandesc oare in acest moment exact ca mine?Milioane probabil,dar n-or sa recunoasca niciodata.Asta este problema noastra,lasam orgoliul sa ne orbeasca ,sa ne conduca vietile si sa ne distruga incet-incet.Lasam prietenii sa ne influenteze deciziile si apoi regretam ca n-am facut ca noi,ca n-am ales o alta cale.Plangem si ne vaitam ca am fost condusi pe un drum gresit cand de fapt ne-am facut-o cu mana noastra.Pana la urma prietenii respectivi puteau vorbii multe(bune sau rele) dar era de datoria noastra sa filtram prin constiinta totul si sa alegem cum este mai bine pentru noi.
De curand o persoana speciala a intrat in viata mea si as vrea sa-i multumesc pentru eforturile pe care le depune pentru a incerca sa scoata la suprafata persoana care am fost odata.Ii multumesc ca sta si vorbeste cu mine asa cum n-a mai facut-o nimeni niciodata.Ca ma ajuta sa fiu mereu vesela si ca a reusit in cateva zile sa ma faca sa rad(desi nu mai rasesem de aproape un an de zile).M-a facut sa imi dau seama de multe lucruri,dar mai ales de unul anume: orgoliul o sa ma distruga.Stiu ca asa este,stiu ca are dreptate.Stiu ca poate o sa-l pierd la un moment dat si o sa sufar pentru ca n-am indreptat lucrurile la momentul potrivit.Tocmai din acest motiv vreau sa las orgoliul la o parte,vreau sa remediez tot ce am stricat si vreau sa incerc sa fac totul sa fie bine.
Oameni buni,nu va sfiiti sa recunoaste-ti atunci cand gresiti.Nu va fie teama sa comunicati cu persoana de langa voi pentru ca va poate salva relatia,prietenia etc.Nu va dati inlaturi de la a spune verde in fata ceea ce simtiti,chiar daca nu sunt cele mai frumoase sentimente sau ganduri.Nu va temeti sa aveti incredere.
Eu nu ma mai tem.Eu las deoparte orgoliul.Eu las in urma mea tot ce a fost si astept prezentul sa isi faca simtita prezenta intr-un mod tumultos si extravagant.
Carpe diem!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu