joi, 9 septembrie 2010

Adolescenta revistelor

Toamna.Frig.Ploaie.
Treceam zilele trecute pe langa un chiosc de ziare si m-am oprit fara sa vreau atrasa desigur de una din revistele mondene de acolo.Cum ma uitam eu asa frumos la respectiva revista,gandindu-ma intens daca sa o iau de acolo sau sa imi folosesc respectivii bani cu mai mult folos apare langa mine o pustoaica.Se uita putin la niste reviste mai putin recomandate as zice eu pentru varsta ei si cumpara un ziar plin de aceleasi lucruri neadecvate.Inca in fata revistei cu pricina ma tot gandeam ca pe vremea cand eram copil ziarele parca nu publicau atatea tampenii pe prima pagina.Bun.intr-o alta zi eram cu o prietena printr-un supermarket,ne oprim noi frumos la standul de reviste si carti.Eu iau sa ma uit la o carte,ea rasfoia o revista.Intre timp doua pustoaice de maxim 13 ani se proptesc frumos langa noi.Eu si prietena mea radeam si ne aduceam aminte de copilarie uitandu-ne la o carte daia ilustrata cu Frumoasa si Bestia cand fara sa vreau ma uit la cele doua care susuteau de zor.Pana sa ma dezmeticesc eu prietena mea se uita si ea la ele si vede ca aveau o revista pentru adulti la care se tot uitau si susuteau.Eram stupefiata la modul sincer,adica noi doua care avem si noi o varsta ne uitam frumos la carti de copii si ele in loc sa-si traiasca copilaria se uitau la tampenii.Uitatul ca uitatul,dar cand am ajuns la una din casele de marcat pustoaicele erau si ele in fata noastra si evident cumparau respectiva revista.Nimeni ,dar nimeni nu s-a uitat nici macar o clipa ciudat la ele.Tipa de la casa de marcat nici macar n-a clipit cand le-a cerut banii pe revista si uite asa inca o data sunt total socata de aceasta societate total indiferenta .
Ratiunea ar trebui sa conduca inaintea inimii,dar chiar si atunci cand aceasta lipseste se gaseste intotdeauna cineva care sa rationeze pentru noi,uneori in avantajul nostru,alteori pentru a ne rani.( multumesc,stie el cine:*)

7 comentarii:

  1. Foarte frumos si foarte mare dreptate ai... Ca tot mi-ai amintit de o faza, o sa ti-o povestesc. Veneam intr-o zi de la scoala, ma indreptam spre microbuz cand trec pe langa mine 2 fetite cu un blackberry roz, din care rasuna o manea. Nu am putut sa tac si le-am sfatuit sa nu mai asculte asa ceva, mai ales pe strada, deorece este de prost gust. Banuiesc ca nu e greu de ghicesti reactia lor: au inceput sa injure in gel mai oribil mod posibil. Am ramas stupefiata... si iata unde a ajuns societatea asta.

    Cat despre Emma, din pacate nu am reusit. Este veriunea in engleza si inaintez putin mai greu, deorece trebuie sa caut toate cuvintele necunoscute.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah cat de urat din partea lor.Ca tot veni vorba de manele si ascultatul pe strada sa stii ca iti dau dreptate in totalitate,adica chiar ieri stateam in parc si ascultau la doua banci mai incolo niste oameni trecuti de 30 de ani cred manele pe telefon si puteam vedea pe fetele tuturor chinul de a indura asa ceva.Mi se pare ca nu este problema nimanui ce stil de muzica asculta cineva si totusi nu trebuie ca acest stil sa fie impus in public.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc mult :) si blogul tau este interesant.. am aruncat un ochi peste cateva postari si sunt foarte reusite ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmm, cand ma gandesc ca odata, cand aveam vreo 7 ani am gasit o revista pt adulti...pfaaai, ce impresionata am ramas....

    RăspundețiȘtergere
  5. :d Mai inteleg sa dai din greseala peste o astfel de revista,dar sa o cumpere asa pur si simplu din magazin de parca ar fi paine nu inteleg.Mi se pare ca vor atat de tare sa creasca incat uita sa mai fie copii iar cand ajung la 17-18 ani sunt deja mult prea plictisiti de atata trait ca sa mai conteze adolescenta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, este editura Pinguin. Nu este problema ca are cuvinte grele, dar are niste expresii nu prea des intalnite, din engleza veche, cum ai zis si tu. Dar ma descurc :D

    RăspundețiȘtergere