vineri, 22 iunie 2012

Pentru ca mereu ma faci sa zambesc


       Vroiam sa imi soptesti romantic la ureche “ te iubesc”, dar tu in schimb ai preferat sa te uiti la mine absent. Stateai in fata mea si nu spuneai nimic, iar cand in sfarsit am crezut ca o sa deschizi si tu gura ai cascat plictisit si m-ai privit in continuare. Trist, sa te vad asa indiferent sau mai bine zis sa incerci sa pari in halul acesta de nesimtit. Nu ma prea impresionezi cand te comporti asa , dar nici total indiferenta nu sunt asa ca incerc eu sa zic ceva , stangaci, in ideea ca poate poate renunti la tacerea aceasta enervanta, dar cum nici tu nu te impresionezi imediat n-am facut nimic in final.
“Gataaaa, mi s-a luat sa ma ti asa in suspans, fara sa stiu ce ai de gand.”
“ Nu am nimic de gand, stau aici linistit si ma uit la tine”
“ Tocmai asta e problema, tu nu stai asa degeaba. Ai patit ceva”
“Nu te mai sufar”
“ Asta o zici serios”?
“ Da cum? Neserios?”
“Bine ma, si acuma spui? Dupa un an jumate?”
“ Acuma m-ai intrebat”
“ Si ce mai astepti..hai pleaca”
“ Pleaca tu ca eu ti-am zis ca nu te mai suport”
“ Nu plec nicaieri”
“ Stai atunci, daca iti place sa ne uitam pe pereti asa aiurea”
“ Imi place”
“ Perfect”
 Si am stat noi asa frumos, ore in sir, intr-o tacere mai mult apasatoare decat enervanta . Nu stiam ce sa fac, poate vorbeai serios si eu chiar trebuia sa plec..chiar nu mai intelegeam. Pana la urma m-a hotarat sa plec, se facuse noapte si nu ajunsesem la nicio concluzie.
“ Unde pleci?”
“ Acasa”
“ Acuma”?
“ Nu acuma, visezi stai linistit..ti se pare ca ies pe usa si nu ma mai intorc adica e chiar un miraj.”
“ Draguta , ca intotdeauna”
“ Prost, ca de obicei”
“ Hei..”
“ Hei?”
“ Parea amical…”
“ Esti un idiot”
“ Stiu dar stai asa ca e prea noapte sa pleci singura de nebuna pana acasa”
“ Stai linist ca nu ma mananca nimeni, n-ai tu norocul asta”
“ Si daca am?”
“ Scapi de o belea”
“ Hai ca esti culmea..n-auzi sa stai aici”
“ Si tu nu auzi ca plec?”
“ Incui usa”
“ Aha bine”
 Te gandesti tu ca ar fi misto sa ma mai enervezi putin si imi inchizi usa in nas si ma pui sa stau iar pe nenorocitul ala de scaun si sa admir tavanul ala al tau albastru cu stelute fosforescente . Simt ca o sa te iau de par si o sa matur camera aia cu tine, atat de rau reusesti sa ma enervezi.
“ Esti un om lipsit de imaginatie”
“ Era perfect cand taceai, adormisem”
“ Eu..chiar vreau sa plec”
Stiu ca ti-ai dat seama ca vorbesc serios, tocmai de aceea te-ai si intors spre mine si te-ai uitat insistent sa vezi cat de hotarata sunt sa plec si pentru ca ai ajuns la concluzia ca o sa plec in sfarsit te-ai ridicat din pat si ai venit langa mine.
“ Iti dau cheia?”
“ Si eu care ziceam ca o sa zici si tu ceva intelligent”
“ Deci?”
“ Da-mi cheia”
Si mi-ai dat-o dar parca nu ma induram sa o bag in usa si sa plec de acolo, parca ma tineai prizoniera chiar si cand nu eram, parca ma luptam mai mult cu mine decat cu tine.
“ Plec”
“ Ok”
Si am plecat. Am iesit pe usa si m-am incaltat si am iesit in gradina. M-am uitat in jur pentru o ultima data si m-am indreptat spre casa. Parea strada asa pustie si ma simteam asa prost si aiurea . De ce trebuie tu sa fi asa insensibil..tot ce vroiam era sa ma ti in brate dar tu ai preferat sa  ma ignori.
“ Iubito?”
“ Aaaaaaaaaaaaaaaaa…esti nebun la cap? Vrei sa mor de spaima? Tampitule ce te furisezi asa in spatele meu noaptea la 2 ? “
“ Hai acasa”
“ Ma duc acasa”
“ Acasa la noi am vrut sa zic”
“ De ce? Sa imi spui ca nu ma suporti si sa ma ignori?”
“ Nu”
“ Atunci”?
“ Pentru ca locul tau e langa mine”
“ O sa  gasesti tu alta sa imi ia locul”
“ Nu”
“ Nu are rost..nu ma mai iubesti”
“ Hai acasa”
 Imi era dor de tine chiar daca stateai chiar langa mine si imi doream sa mergem acasa , imi era somn, eram obosita..vroiam doar sa imi iau pijamaua pe mine si sa ma bag in pat.
Am mers cu tine dintr-un motiv simplu..vroiam sa te inteleg. Am ajuns inapoi acasa , dar nu stiam ce rost mai avea sa fiu acolo..ma simteam stinghera si fara putere, nu mai aveam ce spune, nu mai credeam nimic, nu te vroiam acolo dar tu tot ai venit si pus langa mine nu ai zis nimic. Apoi am plans..era prea mult..nu mai suportam atata indiferenta .
“ Iubito”
“ Nu-mi spune asa..nu sunt iubita ta”
“ Iubito”
“ N-auzi sa termini?”
“ Termin dar stai sa incep”
“ Nu ma mai iubesti..stiu…nu trebuie sa o zici”
“ De ce crezi tu asa ceva?”
“ E de ajuns…indiferenta si-a spus cuvantul”
“ Am un motiv intemeiat”
“ Nimic in lumea asta nu poate sa te scuze”
Apoi m-a luat in brate, s-a intors la mine si m-a luat in brate. Nu stiam ce sa fac…vroiam s ail imping dar il iubeam..ma simteam bine in bratele lui..protejata..iubita..era locul meu acolo si eu il adoram. Dar gresise..si nu merita sa fie iertat.
“ Te iubesc”
“ De ce oare nu te cred?”
“ M-am tot gandit toata ziua cum sa fac treaba asta si dasta eram asa stingher”
“ Stiuuuuuuuu ca te desparti de mine nu trebuie sa o mai audddddd”
“ Ce? Nuuuuuu hei fi putin atenta ca nu e ce crezi tu
“ Nu e ce cred eu? Ti-ai gasit alta? “
“ Nu..aolooo”
“ Ce e mah atunci cee eee?”
“ Nu mai poate omu sa faca nimic romantic”
“ Ce romantism ?””
“ Uite daca aveai si tu putina rabdare te-ai fi uitat pe geam”
“ M-am uitat”
“ Si ai vazut masina din curte?”
“ Da..e a vreunui prieten de-al tau?”
“ Nu..deci stai asa”
“ Hmm”
“ Iubito..sunt in genunchi”
“ Tot nu te iert”
“ Iubito serios acu sunt in genunchi”
“ Si ce vrei mah sa iti fac eu sa te ridic?”
“ Nu desteapto sa vi mai aproape”
“ Te vad bine de aici”
“ Acumaaaa”
“Bine bine ce e”
“ Vrei sa fi sotia mea?”
“ Asta e cea mai macabra gluma a ta..termina cu tampeniile tu e desparti de mine”
“ Vrei sa fi sotia mea?”
“ Aaa ai gasit alta proasta sa te iubeasca la fel gata stiu eu”
“ VREI SA FI SOTIA MEA SA MA DISPERI ZILNIC SI EU SA ITI SPUN CA TE IUBESC ASA CUM ESTI DESI IMI FACI VIATA GREA SI ESTI O PACOSTE?”
“ Aolo tu vorbesti serios si eu..euuuuuu….DA..adica da…adica te iubesc ..adica stai asa…stai ca nu intelege…staiiiiiiiiiiiii”
“ Si eu te iubesc …maine sa iei cheile de pe hol ca masina este un cadou de la mine pentru tine”
 Asa am ramas eu fara cuvinte si am trecut cu vederea peste toate semnele si am stat ca proasta suparata , dar desigur tot raul spre bine si toata iubirea mea catre el…ca mi-a luat masina si ma iubeste si atarna inelu ala pe degetu meu ca o caramida …romantismul asta…si paranoia mea prost indreptata…dar nu ma asteptam la astaJ))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu