marți, 9 august 2011

I am moving on

Am avut o incredere oarba. O incredere de neclintit.
As fi mutat muntii din loc pentru el..
As fi plecat de langa oamenii dragi mie ca sa fiu cu el...
Dar in final s-a dovedit ca am avut dreptate.
Lucrul acela care m-a tinut sa nu fac gesturi de neiertat pentru el, lucrul acela care mi-a strigat sa nu mai fiu asa indragostita..lucrul acela care se numeste:RATIUNE s-a dovedit a fi real.
M-am gandit de-a lungul timpului ca iubirea invinge orice...orice sentiment..orice persoana...orice obstacol.. si pentru mine aceasta iubire de neclintit a fost mai reala ca aerul.
Imi trebuia ceva sa renunt...imi trebuia ceva sa il las sa plece..
Astazi am auzit acel ceva ce imi trebuia..
Imi este greu sa ma gandesc ca m-a mintit..ca a plecat de langa mine si cand s-a intors totul era doar o minciuna...Imi vine greu sa renunt la el...inca il iubesc...
Ma simt tradata..
Ma simt infranta..
Ma simt ca un om care nu mai are ratiunea si nici puterea de a mai crede in cineva vreodata..
Ma simt ca o frunza aruncata de vant de colo colo in timpul unei furtuni..
Ma simt ca un nimeni pentru ca el mi-a dat ideea ca puterea sta la el..
Dar sunt puternica, am suportat multe si pot trece peste orice chiar si peste dragostea vietii mele..
Am sa trec mai departe nu pentru ca nu il mai iubesc, nu pentru ca nu as putea sa gasesc o modalitate sa se intoarca, nu pentru ca am gresit amandoi , nu pentru fazele si certurile care le-am avut. Am sa tec mai departe pentru ca am fost mintita de singurul om cu care am fost sincera de la inceput pana la sfarsit , pentru ca am avut incredere si am aflat ca increderea mea a fost prost canalizata.
Am sa trec mai departe pentru ca esti iubirea vietii mele si o sa ramai asa dar nu te pot ierta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu