luni, 11 iunie 2012

Scrisoare pentru el


Se spune ca nu poți evita inevitabilul.Ca doar după ce toate încercările trec le înțelegi rostul si doar după ce iți reclădești trecutul poți sa visezi la viitor, dar nu pot sa te scot din inima mea. Am stat in fiecare zi si am citit si recitit tot ce mi-ai spus vreodată,tot ce mi-ai trimis vreodată si nu vedeam decât furie si supărare si pe tine plecat..
Acum tot ce as vrea sa fac e sa te țin in brațe,poate pare o prostie dar m-am obișnuit atât de tare cu tine incat acum,fiecare zi ce trece este doar una in plus in care sufletul meu e despărțit de corp si plutesc intr-o stare de amorțire totala. Nu pot sa te uit,am încercat si chiar nu pot. Nu pot pentru ca eu chiar te iubesc in ciuda greșelilor făcute de-a lungul drumului.
Știi mi-ai spus mereu sa nu mai iau totul atât de personal,sa cred in mine,sa cred in tine,in noi…vroiam doar liniște si putina fericire cat sa ne tina împreuna. Vroiam chestiile alea pe care le tot  vad in toate filmele..surprizele acelea neașteptate si declarațiile de dragoste spontane…vroiam totul de la tine pentru ca simțeam ca se poate …
Sentimentul pe care l-am avut pentru tine inca de la început nu ai cum sa nu-l fi simțit si tu la un moment dat,sentimentul ala ca ne potrivim,ca avem ce impartii,ca ne e bine împreuna,ca lucrurile sunt așa cum ar trebuie sa fie si ca nu ne-am întâlnit intamplator…
 Nu caut scuze….
Cel mai greu lucru de indurat si de trăit cu nu este niciodată furia  sau ideea ca ai inima frânta…cel mai greu lucru din viața unui om este sa se simtă nedorit....
Cu tine mi-am trăit povestea de dragoste după care am tânjit atât de mult si am plâns si am oftat si m-am uitat plina de invidie la alții cum o aveau si eu stăteam pe margine si nu puteam face altceva decât sa privesc neajutorata si pentru asta iți mulțumesc,iți mulțumesc ca m-ai salvat când a fost nevoie,ca ai fost mereu acolo langa mine,ca puteam sa vorbim despre orice..
Știu ca de multe ori am părut ca nu ascult ce spuneai,ca nu sunt atenta ..dar îmi aduc aminte tot ce mi-ai spus vreodată..îmi aduc aminte si clipu ala cu mașini de pe youtube pentru care ne-am certat si toate mașinile care ti-au plăcut ,Dacia aia care o vroiai atât de tare,melodiile care iți plac,filmele care le-am văzut împreuna,toate zilele alea când am ras si ne-am jucat in parc,când am mers pe Trivale ținându-ne de mana…îmi amintesc chiar si prima noastră converstie..primul sărut…banca aia..toate mesajele care ni le-am dat..
Nu spun ca eu sunt perfecta,nici pe departe. Nu are rost sa te plictisesc cu scrisoarea asta interminabila ..dar vroiam doar sa știi…ca n-am tupeu sa te sun pentru ca știu ca nu vei răspunde ,tocmai de aceea ti-am si scris..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu