sâmbătă, 30 iunie 2012

A summer love dream

Visez de ceva vreme incoace ca marile mele sperante sa se cladeasca pe un temei cat de cat real si imaginarul sa se spulbere in negura negativismului de care, odata, dadeam dovada cu indarjire. Tinutuisem in sufletul meu iubiri mai mult sau mai putin bune si ma agatasem de sperante si imagini ambigue despre cum ar trebui sa arate prima dragoste, a doua dragoste si asa mai departe. Prima dragoste..ce cuvinte mari. Prima dragoste, sau ce credeam eu despre ea, se desfasoara calm. Tumultul iubirii patimase dupa parerea mea se desfasura undeva dupa 30 de ani si atunci langa un om fascinant si totusi realitatea si imaginatia nu au de multe ori ce cauta impreuna in aceeasi propozitie.
Recunosc ca m-am inselat in multe privinte, in multe aspecte ale vieti si ca la final am ramas doar o flacara care palpaie refuzand sa renunte la cele mai mari dorinte si crezuri ale sale, dar indiferent cat de tare m-as fi inselat niciodata nu o sa abandonez arta scrisului si ideea ca iubirea este mai mult decat o facem noi oamenii sa fie. La ora actuala cand spui" poveste de dragoste" e ca si cum ai spune"" film horror" iar aceasta trista revelatie nu este doar una pasagera .O a doua iubire vine dupa o mare iubire, dupa o mare dezamagire, dupa un mare vis si dupa un film horror cum am mentionat mai sus pentru ca acea iubire va fi una calma sau una cu mai mult tumult ca niciodata . Depinde desigur de om si de caracterul sau, de ambitii si madrie. Eu una cred ca inca nu am ajuns la o a doua dragoste, m-am oprit la prima si cumva am ramas blocata acolo in amintirile unei povesti nici prea reusita nici prea nereusita.
Undeva pe drum am ales sa raman la primul tumult pentru ca am trait cu indarjire si devotament si un respect iesit din comun pentru un om care, desigur, nu merita nici macar o mica parte din toate acestea . Dar am vazut diferenta, am vazut ce inseamna sa ti cu adevarat la un om si cand sa recunosc ca persoana de langa mine este doar un amic , ca sentimentele nu sunt acolo sau ca nervii mei pot ecipsa desigur orice lucru bun care m-a atras initial .
Sunt complicata si tocmai de aceea imi place sa cred ca frumusetea vieti sta in arta de a fi complicat., de a sti cand sa te subestimezi si cand sa accepti laude, cand sa prinzi un vis in maini si sa nu ii mai dai drumul, cand sa renunti, cand sa crezi in tine.
O mare dragoste vine pe neasteptate, mai rapid decat o sageata, mai fascinanta decat orice vis si mai induiosatoare ca orice emotie si tocmai de acceea eu vreau mereu sa am o prima iubire si nimic mai mult langa un om care sa ma inteleaga, sa ma respecte, sa ma iubeasca, sa ma adore si care eu la randul meu sa ii arat aceleasi lucruri inapoi dar nu din rutina ci din suflet, din priviri, din fapte .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu